Pro všechny, kdo chtějí ušetřit čas i peníze, bez ohledu na velikost firmy. Naším cílem je zjednodušit práci účetním, vyhnout se rutinnímu opisování dokladů a pomoct lidem dělat kvalifikovanější práci.
Snažíme se, aby šíře podporovaných účetních a ERP systémů byla co největší. Intenzivně jednáme s výrobci ERP a účetních software a navazujeme další spolupráce. V tuto chvíli podporujeme tyto:
a na dalších formátech a systémech pracujeme. Připravujeme:
Ano, to není problém. V jednu chvíli můžete mít spuštěný Datarios přesně tolikrát, kolikrát potřebujete – vždy k jiné firmě a jiné agendě.
Systém Datarios pracuje tak, že díky blízké integraci s jednotlivými ERP systémy dokážeme data z těchto systémů číst a zase naopak do nich záznamy zapisovat. Zajišťujeme tak blízkou integraci mezi jednotlivými účetními a ERP systémy, která nemá na trhu obdobu. Data, která si ze systému bereme tak transformujeme (standardizujeme) jejich formát a překládáme ho do “řeči” cílového software a právě blízké integraci děláme s daty to, co cílový software potřebuje. Načítáme a standardizujeme číselníky. Když už data jednou v digitální podobě jsou, tak s nimi pracujeme a nepřevádíme je do analogové podoby a pak znovu nedigitalizujeme. Digitální data prostě v DIGITÁLNÍ PODOBĚ ZŮSTANOU !!!
V současné době pracujeme s doklady typu – Faktury přijaté a Faktury vydané. Ale vzhledem k tomu, že známe datové struktury jednotlivých účetních a ERP systémů, tak dokážeme importovat jakékoliv doklady. V plánu máme v nejbližší době pokladní doklady. Další doklady budeme rozšiřovat dle potřeby našich zákazníků. Prozatím se zaměřujeme na rozšiřování báze software, se kterými budeme “komunikovat”.
Ano, jsme schopni spolupracovat a přenášet účetní data z jakýchkoliv systémů – pokud to dává smysl. Již jsme řešili integrace například s CRM systémy. Máme vlastní API rozhraní, na kterém můžeme přijímat data. Je ale nutno říct, že tato řešení jsou vždy věcí analýzy požadavků a jedná se většinou o individuální integrace.
Ano, umíme. Ač hlavní myšlenkou Datariosu nebylo vytěžovat a zpracovávat PDF, tak jsme z důvodu požadavku našich zákazníků tento způsob zpracování dat zajistili. Cílem Datariosu je co nejvíce automatizovat tok dat, být maximálně přesní a ušetřit účetním čas, tak jsme stáli před otázkou, jaký nástroj použít. Většina systémů na trhu nesplňuje naše požadavky na danou přesnost, proto jsme se vydali vlastní cestou získávání (těžení) dat z PDF. Máme svůj vlastní nástroj, který nám tyto procesy zajistí a zasadili jsme ho přesně do našeho “toku” dokladu v rámci zpracování dat. Výsledek je ten, že data z daného PDF jsou na stejné úrovni, jako data získaná v digitální podobě – z ERP nebo účetního sw, z ISCODu nebo jiného datového formátu.
Ano umíme. My s ISDOCem pracujeme a přistupujeme k němu jako k jednomu z datových formátů, který přichází do firmy mailem (nebo jinou cestou). My si tento formát načteme a převedeme jej na náš standardní formát, říkáme mu “Datarios objekt”, a pak s ním pracujeme jako se standardními daty z jiného účetního nebo ERP systému.
Ano, Datarios umí zajistit schvalování dokladů – Datarios má dvě části – webovou a desktopovou. Desktopová část (říkáme ji interně “Outlook na faktury”) zajišťuje komunikaci s účetními a ERP systémy (přenos číselníků – středisek, zakázek, činností, smluv ..) je to rozhraní pro samotnou práci účetních při importu … . Druhou částí systému Datarios je webová část, kde probíhá registrace do systému, celková administrace práv … a součástí je i systém na schvalování – Workflow. Systém slouží jako vstupní brána dokladů do firmy – může být napojena na mailovou schránku a veškeré doklady, které sem přijdou, dokáže provést digitálně celým procesem schválení kdykoliv a odkudkoliv. Výsledků schválení může být podle libovolného scénáře několik – např. uložení schváleného dokladu na disk, import do ERP systému nebo účetního systému, vytěžení dat z PDF formátu … .
Datarios je nástroj, který má maximálně zefektivnit a ulehčit práci účetním. Vytvořili jsme proto unikátní rozhraní, kterému interně říkáme “Outlook na faktury”, které má právě zajistit to, že z jednoho místa budete spravovat příchozí doklady. Uživateli je jedno, z jakého systému a odkud faktura přijde. My zajistíme to, že vám ho připravíme tak, jak čeká váš účetní nebo ERP systém. Nebudete muset odskakovat jinam, někde něco upravovat a dodefinovávat “těžení”. Našim úkolem je připravit vám vše tak, aby jste jen určili předkontaci – nebudete muset nic přepisovat. Takže uvidíte aplikaci, nainstalovanou u vás na PC, vedle vašeho účetního nebo ERP systému, se kterým si bude Datarios “povídat” :).
Pro rok 2021 připravujeme i mobilní aplikaci našeho systému, která by měla primárně sloužit pro pořizování a přenos Dokladů, případně pro jejich schvalování.
Příklad použití: Pojedete něco nakoupit nebo dostanete doklad např. za nákup PHM, tak aby jste jej neztratili, spustíte aplikaci (která bude přihlášena do vašeho Datarios systému) a pomocí fotoaparátu na vašem mobilním telefonu zajistíte fotografii dokladu. Po vašem schválení (hlavně z hlediska kvality) dojde k přenosu na server systému Datarios, kde už jej uvidí účetní a může s dokladem nakládat – schválit, zaúčtovat … .