Jedná se o komunikační chat mezi dispečinkem vytěžování a zpracovatelem faktury.
Prostřednictvím tohoto chatu jsou řešeny pouze připomínky a dotazy ke konkrétní faktuře.
Chat může být zahájen pouze:
– schvalovatelem faktury ve webové části aplikace Datarios
– zpracovatelem faktury v desktopové části aplikace Datarios
Obsluha vytěžování reaguje vždy na již zahájený chat.
Než zahájíte konverzaci s dispečinkem vytěžování, ujistěte se, zda již nějaké informace od obsluhy vytěžování faktura neobsahuje.
Při zpracování dokladu má schvalovatel možnost v případě potřeby zahájit chat s obsluhou vytěžování prostřednictvím tlačítka „Dispečink vytěžování“, které otevře chatovací okno.
V jeho spodní části je prostor pro zapsání zprávy pro dispečink vytěžování.
Stiskem tlačítla „Odeslat“ je zpráva odeslána
Odpověď obsluhy dispečinku je zobrazena v chatovacím okně
Při zpracování vytěžené faktury má zpracovatel možnost v případě potřeby zahájit chat s obsluhou vytěžování prostřednictvím ikony „Otevřít chat“.
Po stisku ikony „Otevřít chat“ je otevřeno okno pro komunikaci s Dispečinkem vytěžování.
V jeho spodní části je prostor pro zapsání zprávy pro dispečink vytěžování.
Odpověď obsluhy dispečinku je zobrazena v chatovacím okně.