Jak vám můžeme pomoci?

Nastavení aktivních Workflow seznamů na scénáři

Při nastavení scénáře lze určit, zda při zpracování faktury zadávat i seznamy (např. středisko, zakázka, činnost...) na hlavičce dokladu a na položkách.

Při jejich nastavení lze určit, zda jejich zadání při zpracování faktury je povinné nebo pouze doporučené.

Povinná pole – v případě jejich nevyplnění není umožněno zpracování faktury. Uživatel je na tuto skutečnost programem upozorněn.

Doporučení pole – v případě jejich nevyplnění je umožněno zpracování faktury. Uživatel je upozorněn, že nejsou vyplněna doporučená pole.

Množství a názvy seznamů se liší podle účetního systému, na který je Datarios napojený.

Nastavit seznamy lze na konkrétním scénáři v menu Nastavení (1), záložka Workflow (2), Scénáře (3).

Po výběru konkrétního scénáře v záložce Aktivní Workflow seznamy (4)

Výběr aktivních Workflow seznamů je umožněn až po aktivaci checkboxu (5).

Pokud se má požadovaný seznam nabízet při zpracování faktury, je potřeba jej označit jako Aktivní (6) a dále potom určit zda se bude nabízet jako Povinný nebo pouze Doporučený.

Dále lze určit, zda bude možné při použití scénáře zadávat k položkám faktury Poznámku (7).

Po nadefinování požadovaných seznamů, je potřeba vše Uložit (8).

Nenašli jste odpověď na to, co vás zajímá? Napište nám a my vám co nejrychleji odpovíme.

Za podpory