Koloběh účetních dokladů kompletně bez papíru
LOMY MOŘINA spol. s r.o.

Společnost LOMY MOŘINA spol. s r.o. se zabývá těžbou a výrobou chemického vápence a stavebního kameniva. V současné době je objem výroby kameniva v celé společnosti cca 1,2 mil. tun ročně, z toho 0,7 mil. tun vápenců chemických a 0,5 mil. tun vápenců, klasifikovaných jako stavební kamenivo. Tuto těžbu zajišťují dva výrobní provozy – Mořina a Tetín.

Řadu let byla vedena účetní a ekonomická agenda společnosti v systému SAP. V roce 2018 došlo ke změně ve vedení společnosti. Noví jednatelé začali klást jiné požadavky na data z hlediska hospodaření společnosti s důrazem na on-line informace, maximální efektivitu dat a přístupu k nim a maximální digitalizaci firemních procesů. Od roku 2019 došlo k přechodu na ERP systém Money S5. V rámci této změny byly revidovány veškeré procesy a nastavovány v duchu moderních technologií. Jedna z klíčových změn, která byla řešena bylo právě zavedení digitalizace dokladů, jejich příjem, schvalování a archivace. Byl zaveden systém pro správu dokumentů (DMS), jehož součástí je právě koloběh dokladů při jeho vstupu do firmy. Dříve bylo vše vedeno v papírové podobě – vše se tisklo, ručně podepisovalo a pak dle papírové předlohy účtovalo. Doklady se vůbec nezpracovávaly v elektronické podobě. To sebou neslo hodně papíru, velké požadavky na archivaci, velkou pracnost a hlavně – nízkou operativu (od přijetí dokladu až k jeho zaúčtování). Následná práce s doklady byla velice nekomfortní a problematická.

Se systémem Datarios jsme v 21. století

Ve spojení Money S5 a systému Datarios došlo k neuvěřitelnému posunu firmy do 21. století. Veškerá evidence běží elektronicky. Doklady je možné řídit a přijímat odkudkoliv, kdykoliv – hlavně v roce 2020, kdy spousta pracovníku byla nucena zůstat z důvodu pandemie COVID na HomeOffice.

Se systémem Datarios se podařilo dosáhnout
Zrušení papírové agendy
Přehled nad schvalováním
Schvalování kdykoliv a odkudkoliv
Digitální archivace

Společnosti LOMY MOŘINA spol. s r.o. jsme ušetřili spoustu peněz – díky výrazně efektivnější práci zaměstnanců, za papír, čas a archivaci. Dohledávání dokladů je navíc nyní jen otázka několika mála vteřin. Přispěli jsme tak k digitalizaci společnosti a tím pádem i k jejímu pozitivnímu dopadu na životní prostředí.

„S novým systémem Money S5, DMS a hlavně Datariosem známe přesně stav dokladů, vždy víme, kde se doklady nachází. Výrazné usnadnění práce s doklady, jejich orientace v nich a přístup např. v rámci auditu je pro naši firmu výrazným posunem a úsporou. Celá digitalizace se hlavně v dnešní COVIDové době ukázala jako jediná správná cesta k udržení firemních procesů a flexibility. Pro rok 2021 dále počítáme s dalším procesem digitalizace – automatizace dokladů, vytěžování dokladů … . Čeká nás hodně práce, ale věříme, že jsme se vydali správnou cestou.“

Ing. Radim Lex
jednatel společnosti

Zajímá vás, jak Datarios pomohl dalším firmám?

Přečtěte si konkrétní zkušenosti našich klientů. Dozvíte se, jak díky systému Datarios šetří čas, snižují náklady a zvládají více práce s menším úsilím. Každý příběh ukazuje jiný úhel pohledu – inspirujte se řešeními, která skutečně fungují.

Money S5
Případová studie

Skenování faktur je pro ČEZ EP minulostí

Obor:
Energetika

ČEZ Energetické produkty se zabývá zpracováním vedlejších produktů z elektráren. Díky Datariosu zcela opustili papírový oběh dokladů a složité ruční skenování.

Zobrazit referenci
Pohoda

Zkrácení zpracování faktur na minimum

Obor:
Stavebnictví

FK Bau, a.s. je česká stavební firma. Nasazením Datariosu zefektivnila příjem a schvalování faktur, což výrazně zkrátilo celkový čas zpracování.

Zobrazit referenci
Money S4
Video

Proces přijetí dokladu nyní trvá jen pár hodin

Obor:
Energetika

Bioenergo – Komplex, s.r.o. vykupuje a zpracovává biomasu pro bioplynové stanice a teplárny. Implementace Datariosu zásadně zrychlila příjem dokladů i jejich zaúčtování.

Zobrazit referenci
Nic jsme nenašli. Zkuste to znovu s jiným filtrem.

Začněte pracovat chytře a efektivně – vyplňte formulář právě teď!

Vyplňte náš jednoduchý formulář níže a my se s vámi co nejdříve spojíme. Získejte více informací, individuální konzultaci a nabídku přesně na míru Vašim potřebám. Vaše cesta k efektivnějšímu účetnictví začíná právě teď!

    Nezávazná konzultace zdarma

    Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme, až se Vám to bude hodit. Během 30ti minut Vám celý systém představíme a řekneme, jak začít.

    Webinář

    Přihlaste se na náš webinář, nezdržíme Vás déle než 60 minut! Účast je BEZPLATNÁ a NEZÁVAZNÁ.
    Příští termín webináře
    26. 6. 2025 10:00

    Za podpory